Sida 17 av 17
Re: [Modul] Crawford Valley
Postat: 2016-02-25, 23:13
av MickeC
Betydligt snyggare med namn på huset... (och konstaterat att jag måste göra om de modernare skyltarna p g a stavfel ...)
Re: [Modul] Crawford Valley
Postat: 2016-02-26, 17:07
av MikaelB
Hur i hela friden hinner du med allt?
Re: [Modul] Crawford Valley
Postat: 2016-02-26, 18:46
av MickeC
MikaelB skrev:Hur i hela friden hinner du med allt?
Fuskar, har 36 timmar på dygnet
Sanningen är ju lite mer bister, en del extratid på grund av sjukskrivning för cancerbehandling. Hobbyn är ett sätt att fokusera och orka med eländet.
Re: [Modul] Crawford Valley
Postat: 2016-02-27, 09:18
av MikaelB
MickeC skrev:MikaelB skrev:Hur i hela friden hinner du med allt?
Fuskar, har 36 timmar på dygnet
Sanningen är ju lite mer bister, en del extratid på grund av sjukskrivning för cancerbehandling. Hobbyn är ett sätt att fokusera och orka med eländet.
Aj tusan, det var tråkigt att höra. Jag förstår dock situationen till viss del. Gick i väggen för ett antal år sedan och där blev en gammal hobby (programmera spel, när ork fanns) en fast punkt i en kaotisk vardag.
- Mikael
Re: [Modul] Crawford Valley
Postat: 2016-03-27, 19:34
av MickeC
Påbörjat slutspurten mot DreamTrack. Bl.a. innebär det att grustaget skall göras färdig med en förvaringssilo.
Re: [Modul] Crawford Valley
Postat: 2016-06-14, 12:28
av MikaelB
Den kreativa lösningen med B Fasth Transportation Warehouse 2 känns väldigt lockande att använda till Hanna Bannanas Fruit Company på Citrus Plains. Blir ju galet mycket smidigare än att ha en jätte byggnad. Vilket i sin tur friar upp yta till att både ha Drill Track och Aux Track.
- Mikael